عشق و نفرت
عشق و نفرت


باور...!


عشق...
هر کس روی عشقش اسمی می گذارد...
من فرشته صدایش میکردم. چون خیلی شبیه به فرشته ها بود...
روزی برایش قسم خوردم که تا آخرین لحظه ی زندگیم عاشقش میمانم, حتی اگر من را نخواهد.
به او گفتم اگر روزی نباشد لحظه ای زنده نخواهم بود...
تمام تلاشم رو برای ثابت کردن عشقم نسبت بهش انجام دادم...
برای داشتنش از روی تمام علایقم گذشتم...
چشمم را در مقابل تمام زیبایی هایی که دیگران میگفتند بستم چون تنها زیبایی دنیای من او بود...
یک روز بهم گفت اگر شخص بهتری بیاید نمیدانم چه تصمیمی خواهم گرفت...
آن شخص آمد و بی آنکه متوجه شود مرا از یاد برد و از روی تمام خاطره ها گذشت...
نمی دانم شاید واقعا عاشق همیشه باید تنها باشد...
شاید این تنهایی هاست که ثابت میکند تا چه حد عاشقش بودی...
حالا او دیگر کنار من و یار من نیست. ولی کاش بداند که من با خاطراتش واپسین روزهای عمرم را سپری میکنم...
کاش بداند و باور کند لحظه ای از یادش دور نشدم و خیانت بهش نکردم...
کاش باور کند....................دوستش داشتم و دارم.
کاش باور کند....................عشق من عادت نبود.
کاش باور کند....................تموم زندگی من بود.
کاش باور کند....................هنوز قلبم برای او می تپد.
کاش باور کند....................یکی تو دنیا هست که عاشقانه می خواهد او را.
کاش باور کند....................قلب شکسته اش دیگر طاقت دوری ندارد.
کاش باور کند.....................به قسمی که خورده بود عمل کرد و تا آخرین لحظه عاشقش ماند.
کاش باور کند....................................!!!!!!
حالا دیگر آن پسر زنده نیست و شاید خیلی دیر باشد برای...
باور کردن


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت1:56---5 خرداد 1392


محدث$m
ساعت15:30---13 تير 1391
سلام وبت خیلی جالب بود گلم
بازم بهت سربزن من لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,

|
 



به وبلاگ من خوش آمدید. خوشحال میشم اگر نظر بدید. امیدوارم از فضای این وبلاگ لذت ببرید...
ALIREZA_SH992@YAHOO.COM
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

علیرضا

 

اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

من مات شدم...!!!!
آرزویم این است...
عشق بی پایان
عشق بچه گانه ...!!!!!!!!!!!
آرزو...
داستان شکست عشقی
باور...!
وفادار بمان...
عشق...!!!!!!!!
در پناه آغوشت
دنیای عاشقانه من
رویای خیس
شعر بی پایان من ( متن عاشقانه )
میخوانمت تا دلم آرام بماند
آن شب باران می بارید
نامه ی خدا...!
عشق چرا کور است...
عشق و تاریخ مصرف...
همیشه عاشق همیم...
عشق یعنی چه؟؟!!!
داستان عشق...
داستان "گل سرخ"
خدا رو دوست دارم
شب عروسی...!!! (حتما بخوانید)
رویا...!
بود و نبود!
به استقبال تو...
می ترسم...!
مرهم تنهایی...
گمت کرده ام انگاری...!
عشق، ثروت و موفقیت
یک عاشقانۀ آرام!!!
عشق واقعی...
عشق پاک
امتحان عشق
عشق!!!!!!
حرف دل اکثریتمون با خدا...!!!
دلم آرام نمی گیرد...
گذرگاه عشق...
فرصت آخر...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و نفرت و آدرس eshgh-mamnu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بچه های باهوش
دنبا
LOVE & LIVE
طراوت باران
عاشقی
UMBRELLA
خسته ی راه...
قمار عشق ...
عشق=نرسیدن
کلبه تنهایی من
♥♥♥فرشته های عاشق♥♥♥
تنـــــــــــــــــها
وبلاگ عاشقانه
*"عشـــــــق و جنــــــــون"*
دوستت دارم M
زی
حریم دل
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 76061
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



این سایت را حمایت می کنم

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->