عشق و نفرت
عشق و نفرت


عشق!!!!!!


مداد سیاه مینویسد عـ...

از فاصله‌ای دور پاک‌کن دوان دوان نزدیک میشود

با تمام توان مینویسد عشققققققققققـ   نوک مداد میشکند و به پهلو می‌افتد درحالی که صحنه را زیر چشم دنبال میکند

پاکن کن دیگر به قاف رسیده ... عشققققـ

از شدت عمل، خرده‌های پاک‌کن به اطراف میپاشد

با شنیدن صدای تپش‌های قلب مداد مرموزانه میخندد و همچنان جلو میرود... عشققـ

مداد دستش را روی قلبش میگذارد و زیر لب ذکری زمزمه میکند

پاک‌کن دیگر جلو نمیرود...جز اندکی خرده پاک‌کن، دیگر اثری از آن نیست

عشق

همان که میمیراند و زنده میکند. میمیراند غرور و خودخواهی را و زنده میکند محبت و احترام را

عشق نوعی احساس است که شاید غرایز انسانی توان گنجاندن آن را نداشته باشد. عشق را میتوان در تلألو ستاره‌ای دید که برای دیدن ماه، خود را شعله‌ور میکند با آنکه میداند عمرش به پایان میرسد، و یا در سیاهی چشمان شیرین که فرهاد را درحال تراشیدن کوه مینماید. عشق عصاره وجود آدمی است و انکار آن غیرممکن. همیشه میتوان دوست داشت ولی عشق تنها یکبار و تنها یکبار...پس روی پنجه‌هایت بایست، دنباله‌اش را بگیر و پرواز کن...



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت19:23---30 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم خلاقيت داري اين خيلي خوبه من خوشم اومد.ممنونم اومدي پيشم بازم بيا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 



به وبلاگ من خوش آمدید. خوشحال میشم اگر نظر بدید. امیدوارم از فضای این وبلاگ لذت ببرید...
ALIREZA_SH992@YAHOO.COM
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

علیرضا

 

اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

من مات شدم...!!!!
آرزویم این است...
عشق بی پایان
عشق بچه گانه ...!!!!!!!!!!!
آرزو...
داستان شکست عشقی
باور...!
وفادار بمان...
عشق...!!!!!!!!
در پناه آغوشت
دنیای عاشقانه من
رویای خیس
شعر بی پایان من ( متن عاشقانه )
میخوانمت تا دلم آرام بماند
آن شب باران می بارید
نامه ی خدا...!
عشق چرا کور است...
عشق و تاریخ مصرف...
همیشه عاشق همیم...
عشق یعنی چه؟؟!!!
داستان عشق...
داستان "گل سرخ"
خدا رو دوست دارم
شب عروسی...!!! (حتما بخوانید)
رویا...!
بود و نبود!
به استقبال تو...
می ترسم...!
مرهم تنهایی...
گمت کرده ام انگاری...!
عشق، ثروت و موفقیت
یک عاشقانۀ آرام!!!
عشق واقعی...
عشق پاک
امتحان عشق
عشق!!!!!!
حرف دل اکثریتمون با خدا...!!!
دلم آرام نمی گیرد...
گذرگاه عشق...
فرصت آخر...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و نفرت و آدرس eshgh-mamnu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بچه های باهوش
دنبا
LOVE & LIVE
طراوت باران
عاشقی
UMBRELLA
خسته ی راه...
قمار عشق ...
عشق=نرسیدن
کلبه تنهایی من
♥♥♥فرشته های عاشق♥♥♥
تنـــــــــــــــــها
وبلاگ عاشقانه
*"عشـــــــق و جنــــــــون"*
دوستت دارم M
زی
حریم دل
ردیاب خودرو
همسریابی
درگاه واسط

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 75889
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



این سایت را حمایت می کنم

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->